Without you - Yo-Sea
词:Yo-Sea
曲:TOMi
We get better and better
我们越来越好
She gon rock with my feeling
她牵动着我的情绪
I don't wanna decide it without you
没有你 我不愿作出决定
弾く24/7
弹响24/7
黄昏のヘブン
黄昏的天堂
皆さらに登るdon't you
大家都不断向那走去 难道你不是吗
風に乗りネガな気持ち
现在 就让心中的消沉
今は捨ててさ
随风而去
あの空に浮かべ泳ぐ最中
沮丧的心情 现在正漂浮在空中远去
Let me tell I love you but baby I'm in the studio
让我告诉你我爱你 但宝贝我在录音棚
誰かと戦うwhen Without you
现在 在与谁斗争 若你不在我的身旁
No no no
Imma be safe
我会安然无恙
But She know know know
但她明白
I ain't tryna leave you
我不会离开你
Cuz she know know know
因她知道
I'm tryna make you peace
我想让你平静下来
And 乗り込むフライト
坐上那辆飞机
Baby I have to go
宝贝我得离开
つまずいて 涙流したり
受尽挫折 让泪水落下
生きてるだけでもいいじゃない
就此挣扎渡过此生 也不赖
空の上奏でていたいのに
我多希望能够在天空中弹奏一曲
Imma walking my way and you just walking your way
我们分道扬镳
Rolling up growing up
各奔前程 心智成熟
I just wanna go back
我只是想回到过去
Never drown 夢の中探し続け
永不沉溺 在梦中继续寻找吧
海の上向こう側乗り越えて
越过大海
君の音に近づくぜ
渐渐贴近的你发出的声音
We get better and better
我们越来越好
She gon rock with my feeling
她牵动着我的情绪
I don't wanna decide it without you
没有你 我不愿作出决定
弾く24/7
弹响24/7
黄昏のヘブン
黄昏的天堂
皆さらに登るdon't you
大家都不断向那走去 难道你不是吗
風に乗りネガな気持ち
现在 就让心中的消沉
今は捨ててさ
随风而去
あの空に浮かべ泳ぐ最中
沮丧的心情 现在正漂浮在空中远去
Let me tell I love you but baby I'm in the studio
让我告诉你我爱你 但宝贝我在录音棚
誰かと戦うwhen Without you
现在 在与谁斗争 若你不在我的身旁
To the right side
左摇
And to the left side
右摆
To the right side
左摇
And to the left side
右摆
To the right side この音に乗り
左摇右摆 伴随着这声响
It's all romantic but without you
浪漫至极 但你没有在我身旁
And to the left side その音に乗り
左摇右摆 伴随着那声响
It's all romantic but without you
浪漫至极 但你没有在我身旁