عايش في صراع وفي وكوما تفكير وصداع مفيش قومه حبيت ومشيت وساب تروما شافوا غيرنا , فقوام نسونا يا ابويا يا ابويا انا تايهه يا ابويا ما بين الدنيا واقول ياه علي الي سابونا شافو غيرنا ومن غيرهم موتنا يجي الليل بسأل ١٠٠ مره بسألني ليه وسؤال يتكرر العيب ده فيهم ولا ف مين و يسبونا قلبي لناس تانين ضاع الوقت من ايديا حتي النفس تقيل عليا عمرك مره ما كنتي كامله كان العيب في عينيا ودعت الحلم اللي مجاش بحاول انسي مبنسهاش المشاعر مبتداراش ودوشه عقلي مبتهداش -- بقول يا نفسي كفايه واقسي ما كل حد وعدني بيمشي تفكير ملعبك مبيترجمشي الطيب بيكنوا م